onsdag 28 april 2010

Dag fem IPforzheim

Ja då har man gjort sin första i.v med den nya medicinen, ska iväg på en till nu på eftermiddagen. Så det går stark fram nu. Hoppas verkligen min kropp nu klarar det, skulle vara så skönt om jag kan komma hem och vara frisk. Känner visserligen att det redan har hänt saker i min kropp men är rädd för att det ska komma bakslag.

Ska nu titta lite på tv och sedan iväg till min andra behandling. Sedan hem igen för att hinna prata med barnen sen så kanske jag hitta på något med min vän här ner så vi får kvällen att gå fort.

Men nu är det bara 11 dagar kvar, tänkte jag skulle kolla senare i veckan om jag kanske kan redan åka hem fredag nästa vecka. För vi gör ändå inga behandlingar på helgen. Så det skulle vara skönt att få åka redan på fredag. Så då skulle det bara vara 9 dagar kvar...

1 kommentar: