söndag 18 april 2010

Fyra dagar kvar..

Oj nu är det inte långt kvar tills jag åker till tyskland, Profzheim. http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q=pforzheim&rls=com.microsoft:sv:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&rlz=1I7ACAW_svSE375SE375

Detta kommer att bli min bostads adress ett tag framöver http://www.hotel-europa-pforzheim.de/

Jag hoppas verkligen att flyget har börjat gå så vi slipper åka bil ner, men det kanske kan vara trevligt det med. Bara få vara med sin man i några timmar i en bil och bara köra och ha det skönt. Men samtidigt är det nog skönare att få vara där ner och mysa istället för åka bil. Ja ja man blir aldrig nöjd.

Har nu börjat förbereda lite in för resan har idag gjort en egen foto ram som jag kan ha bilder på barnen med mig. Kan vara lite mysigt att ha något framme och titta på, och då hitta jag vårt tack kort för bröllopet så jag blev nostalgisk så det får också åka med ner. Känner mig lite löjlig men så får det vara.

Jag känner nu att det ska bli skönt att komma iväg tänk jag kanske kommer att bli frisk, det är verkligen en skön känsla. Jag drömmer nästan varje natt att jag ska vakna upp en dag och känna mig kissnödig. Det är det jag längtar mest efter, värk i kroppen känns inte lika panik artata. Men det känns så jobbigt när man står och borstar tänderna och det bara rinner mellan benen.

Vad händer idag då, jo min bästa kompis kommer över på middag i kväll så vi hinner ses innan jag åker ska bli så mysigt. Jag kommer verkligen sakna henne. Sen blir det nog att försöka vara ute en stund jag hoppas det är bättre väder i dag än igår.

2 kommentarer:

  1. Lotta!! Du är absolut inte löjlig för att du vill ha foton på familjen med dig när du åker iväg för att försöka bli frisk. Det är snarare ett sundhetstecken gumman!! Jag hoppas verkligen att du blir hjälpt nere iTyskland.. Stora bamse ´kramar

    SvaraRadera
  2. massa flygplatser i tyskland och europa som har öppnat idag söndag och fler öppnar i morgon måndag.

    SvaraRadera