tisdag 27 april 2010

Dag fyra i Pforzheim

Har varit på min andra i.v idag det känns jätte bra, så nu har man tre mediciner som man äter och de kommer att börja med en ny i.v medicin tidigare än de hade tänkt för det går så bra. Det känns skönt. Jag har visserligen jätte huvudvärk men det är ändå ok. Det sägs att det är bra..

Har även träffat två svenskar har nu ätit lunch med dem idag så det känns skönt att det finns fler här nere och inte bara jag. Staden är mysig bättre än vad jag hade tänkt mig. Solen lyser men man får inte vara i solen det känns lite trist men det är ju så att man är här för att bli frisk inte brun det får man bli sedan..

Här kommer lite bilder på mitt nya boende som ska vara mitt hem till den 10 maj, är ganska ok bra frukost och service priset är ok, 49 € med fri Internet

Hall












Själva rummet
Nu ska jag vila lite sedan blir det nog en lång promenad innan kvällen, och prata med mina barn. Åh vad jag saknar dem.
12 dagar kvar

2 kommentarer:

  1. Lotta, skickar dig mina tankar och min energi så du blir frisk fort fort o kan åka hem... Stora kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du träffat lite folk att umgås med!
    Hoppas att behandlingen hjälper.

    SvaraRadera