torsdag 15 april 2010

Solsken och riktigt goa vänner

Idag är det sol igen vist är det härligt...

Jag prata med en vän idag och vi kom fram till att lycka är solsken och riktiga goa vänner. Är det fler som håller med??

Igår var det modevisning, barnen var jätte duktiga hoppas nu att vi får bra försäljning i butikerna. Men det var så himla tufft för mig kroppsmässigt, då blir man ledsen. Att man inte kan göra något utan att man får ont min kropp brann som eld hela kvällen och natten. Idag är det som min kropp har blivit kal och nu kommit in i värmen..

Det är tur att jag har en god vän som troligtvis ska komma över på lunch så man får något annat att tänka på..

Idag är min man på kurs och kommer inte hem förrens på fredag så mina föräldrar ska hjälpa mig att hämta barnen på dagis och lämna dem i morgon. Dottern ville att vi skulle ha en mys kväll i kväll fast det inte är fredag. Och varför inte måste det stå fredag i almanackan för man ska mysa.. Så jag har lovat att de båda ska få sova i våra sängar..

Vad säger ni kan man mysa fast det är torsdag???

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter helt OK.
    Mys på ni.

    SvaraRadera
  2. solsken och goda vänner är två av de viktigaste ingredienserna för god hälsa. mys också...

    allt är tillåtet jämt...själv tar jag mig en näve chips...känns som måttlig mängd...estrella grill...mmm...

    ha det bra och lev på solskenet!

    kram

    SvaraRadera
  3. Klart man kan mysa när som helst :)

    SvaraRadera