lördag 6 mars 2010

40 minuter sedan är man klädd

Dagen till äran tänkte jag att jag skulle fixa till mig lite mer än vad jag har gjort på 20 dagar. Tanke på det kan komma någon och fira mig så tänkte jag man skulle fixa till sig lite mer än vad man gjort på ett tag.

  • Duscha, vila fem minuter
  • Föna håret och platta till det till en frisyr, vila fem minuter
  • Klä på sig, vila fem minuter
  • Sminka sig
  • Klar

Nu är jag så slut och har så ont så jag skulle behöva gå och sova. Men då känns det som jag har gjort all jobb i onödan.

Men nu är jag redå, För vad då?

3 kommentarer:

  1. Hej
    Alla är inte fega pappa o mamma kommer. Pussar nog även på febriga barn.
    Grattis

    SvaraRadera
  2. Tack mamma er kan man lite på, kul att du hitta hit mamma. Älskar dig!!

    SvaraRadera
  3. det är aldrig fel att piffa upp sig vare sig man fyller år eller inte.... man mår bättre när man ser snyggare ut :-)

    ha en bra födelsedag!
    Hälsa familjen från mig och Mickiz

    SvaraRadera