måndag 15 mars 2010

Dagens överaskning

Idag kommer det kommer en överraskning till man från mig. Då jag är till så mycket besvär just nu. Så ska min man få en present av mig idag för att han är så omtänksam och orkar med mig. Det kommer en matkasse hem till oss i dag någon gång mellan 17-21 med en lista på vad vi ska äta i veckan samt att allt är inhandla. Jag hoppas verkligen att det blir en succés.
www.middagsfrid.se

Jag hoppas verkligen att min familj kommer att orka med mig och att mitt företag inte kommer att gå till skogen men va gör det just nu...

4 kommentarer:

  1. hoppas att maten smakar och den är rätt hoppsatt

    SvaraRadera
  2. Vad roligt. Vi fick också en matkasse idag men från "Linas matkasse". Vi har haft den sen November och är jättenöjda! Hoppas ni också blir nöjda med er matkasse!

    Hälsningar

    Familjen Eva Hagberg

    SvaraRadera
  3. Jag valde mellan dem och middagsfrid, så mannen min får väll diskutera matkassar med dig på jobbet och se om jag valde fel ;-) skulle vara kul att ta en fika igen när ni är i Nyköping..

    SvaraRadera
  4. I kväll har vi ätit pastakuddar med svamfyllning och svampsås, mums!
    Tänkte också att vi kanske kunde komma förbi en sväng när vi kommer ner nästa gång, det var så trevligt förra gången! Vi har ingen helg inplanerade än men snart så hoppas jag vi lyckas med det också. Måste se om huset och altanen står kvar efter vinterns snöbombning!

    Hälsningar

    Eva

    SvaraRadera