fredag 26 mars 2010

Glad över sjuktbarn

Idag känner jag mig väldigt konstig då jag tycker att det är ganska skönt att ha ett sjuktbarn hemma för att slippa vara hemma själv. Och så har man turen att mannen kan jobba hemma ifall min kropp skulle strejka helt.

Har haft en sjukt dålig natt fattar inte varför det ska göra så ont i kroppen när man ska sova. Hittar ingen ställning alls som man ligger bra på. Och sedan vaknar man mitt i natten och är blöt av svett och sängen är plaskblött första tanken är att man har kissat på sig men det har man inte som tur är. Men det värsta är att man börjar bli van, och det är det som jag tycker är lite läskigt att man vänjer sig vid att vara sjuk..

Pga man har sonen hemma så blir det en mys dag i soffan med massor av film, vi var och inhandla tre stycken igår så vi har verkligen att göra. Och så ladda vi frysen med glass så det kan nog inte bli bättre så jag tro min man kommer att bli avundsjuk att han måste sitta på övervåningen och jobba. Men så kan det bli *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar