torsdag 25 mars 2010

Ett posetivt samtal

Idag var det mina föräldrars hämtnings dag på dagis, då jag hade fått åka akut och hämta ett av barnen kom de hem med den en senare. När de kommer hem till oss så äter mina föräldrar med mig och barnen mannen kommer senare han jobbar lite längre så han tar ett senare tåg.

Samtidigt som min man kommer hem och har värmt maten så ringer telefonen och vi undrar vem ringer nu en försäljare Men då är det en kille som jag har mail mitt brev till som är driven inom borrelia och TBE patientföreningen. Han pratar lite med mig om Borrelia och hur man kan se om det är den sjukdomen och vad man kan göra åt den osv.. Sedan efter ett tag säger han får jag prata med en läkare som jag känner in Nyköping om dig och se om han kan hjälpa mig.. Va tänkte jag det är inte sant någon som vill hjälpa mig och ska kontakta en läkare åt mig.. Så vad säger man JA!!!!! Om du vill så gärna sa jag. Hoppas Hoppas nu att detta blir något så det inte blir som alla andra spår bara rinner ut i sanden...

1 kommentar: