onsdag 17 mars 2010

Okej då börjar vi om från början

Ja nu så ska man börja om från början igen, ska till en läkare i morgon på vårdcentralen. Så ska vi se hur vi ska gå vidare, för läkaren på vårdcentralen tycker inte jag är utred klart. Men det är en stor fråga hur det ska gå till när alla säger att de är klara med mig..

Men min älskade man kommer att följa med mig och kräva att något händer jag har haft konstont ont i 46 dagar och då är smärt gränsen mellan 8 och 9 på en skala till tio. För 39 dagar sen var sista gången jag kände när jag blev kissnödig och tappa känsel på olika delar av kroppen. Har även svårt att känna när jag ska bajsa (förlåt att jag är så rak). Och nu sen igår så har jag en kind som är bedöva känns som man har varit och tagit en tandläkarbedövning.

Frågan är är det så här livet ska se ut? Man kanske måste acceptera att så kommer mitt liv vara numera? Just undrar jag vad är livets mening är med livet??

1 kommentar:

  1. Lotta jag verkligen lider med dig gumman!!!! Snacka om att vården är lite knasig när de säger att de är klara med dig när dom inte vet vad det är... Stora styrkekramar till dig! Du kommer komma igenom detta... Kram kram

    SvaraRadera