onsdag 3 mars 2010

Nu är det morgon

Har just fått in min frukost. Det kommer in en sköterska och frågar vad vill du äta i dag? Det blev fil och flingor samt kaffe med mjölk. Och så en burk med piller, tycker det är så roligt att man ska äta alvedon och difflonak fast det inte hjälper. Men svaret är att man måste ha en grundsmärtlindring. Ja det får väl vara så men idag hoppa jag på en hel smärtlindring.

Så nu dricka upp kaffet in och fixa till sig i badrumet jag ska ju ut på äventyr få fara runt i en rullstoll med min man så man vill känna sig snygg. Så idag blir det blå mjukdress med vit text bredensen på bennet och så har jag en privat vit topp. Väggrar ha deras linnén känns som jag ska iväg och brottas.

Resten av dagen blir att vänta och vänta ja på vad det vet jag inte..

Såg att en kompis skulle gå på bio nu på dagen, gud va härligt det lätt.

Det närmaste bio jag har haft det var en film titt med barnen på någon barbie film igår men det var så mysigt specielt när min son klappar på mamma och säger jag gillar dig. Idag blir det inget besök av dem de ska till mina föräldrar efter dagis då manen jobbar sent då han är med mig på förmiddagen.

Jag säger bara tack min underbara familj jag är så glad att ni finns och stöttar mig ni är en stor anledning till att jag vill och orkar ta mig egenom detta.

Vill även tacka de vänner som visar sin omtanke på olika sätt ni hjälper till ni mycket ni med.

2 kommentarer:

  1. OH herreguuud Lotta,,,, har läst dina Inlägg nu,,, MEN va faaan dom måste ju komma fram till Nåt NU,,, gör nåt,,,, DIN STACKARE,,,, ÅÅ jag förstår att du längtar ihjäl dig efter familjen,,,
    Ta hand om dig nu!!!

    & STÅ på dig!!!

    STOR kram
    fia

    SvaraRadera
  2. Håller med Fia om att du måste STÅ PÅ dig även om det är svårt när du har så ont!! Hoppas att du får bättre smärtlindring idag så att det hjälper men som sagt de måste ju komma på vad som är orsaken med ju... Många stora styrkekramar till dig gumman.

    SvaraRadera