onsdag 10 mars 2010

Feberfria Barn

Det känns så skönt, barnen kan gå till dagis och mannen kan jobba. Och jag får vara hemma själv och få verkligen må dåligt de ska bli jätte skönt.

Idag har det varit katastrof, inget har fungerat med kisseriat vet inte hur många gånger jag har gjort på mig och då går jag ändå med två timmars mellanrum efter klockan. Ja när ska detta slut. Och inte nog med det så fortsätter det att strul på jobbet, vet snart inte om jag orkar med att ha företaget kvar. Men så kul ska inte vården få att jag inte klarar av detta då det måste finnas någon lösning.

Jag längtar till morgon dagen då jag ska vara hemma själv och så ska jag få besök på eftermiddagen. Och inte av vem som helst utan två underbara tjejer från min gamla arbetsplats, SJ. Det ska bli så härligt att få träffa dem igen, och bara få snacka skit Det kommer nog bli massor av fnitter också. Om jag känner dem rätt.


Så i kväll blir det laddning för morgon dagen, först ska vi äta sen åker min man till Norrköpings butiken och fixar med skyltfönstret och tar med sig hem en av mina underbara anställda för att hon ska slippa åka tåg. Så jag ska lägga barnen själv det ska bli lite mysigt faktiskt, bada och sago läsning. Sedan ska jag bänka mig framför tv med en godis skål ( jag vet att det inte är lördag) tänkte ju banta men va fan, det får man ta tag i sen. Vad spelar några kilon när man ändå bara är hemma. Få bort kilona får jag ta sen, föresten så gick jag ner 2,5 kg när jag var på sjukhuset förra veckan och de har jag inte gått upp ännu så jag har ju lite och ta av ;-) Hoppas nu att mannen valde favorit godiset....

3 kommentarer:

  1. spara lite gottis till oss i morgon! skämtar! vi tar med nåt att fika o mojsa med!

    ocklekram

    SvaraRadera
  2. Skönt att barnen är bättre! Vad är det som knasar i affären, är det den i nyköping?
    stora kramar

    SvaraRadera
  3. Förihelvette skit i allt utom dig & familjen,,, ÄT & MÅ bra LOTTA,,,,,, KRAM

    SvaraRadera