söndag 21 mars 2010

Rop på Hjälp...

Ja vad ska man säga vaknar och mår som vanligt, har bestämt att jag ska skriva ett rop på hjälp brev till privata vårdgivare och se om någon känner sig manad att ta hand om mig, men kan ju ha tur att någon vill. Har inte stora förhoppningar då många vill att man ska ha remiss från sin vårdgivare men jag ska göra ett försök.

Måste ju få ordning på detta NU har ett företag som jag måste ta hand om och har en familj, vill inte att mina barn måste komma hem en gång till och få veta att deras mamma ligger på lasarettet min son har blivit jätte otrygg är rädd att jag ska försvinna han vågar snart inte gå till dagis för han vet inte om jag är hemma när han kommer hem.

Så nu hoppas jag verkligen att någon vill hjälpa mig så just nu skriker jag rakt ut HJÄLP MIG!!! för då kan ni även hjälpa min familj.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar