söndag 28 mars 2010

Söndagkväll

Ja då var det söndag kväll och helgen har rusat fram som vanligt. Har just badat barnen och nu sover de i sina sängar. Så vi är redo för nästa vecka som är fullspäckad.

I morgon är det Eskilstuna som gäller och jag börjar bli nervös, vet inte vad de ska göra bara att undersökningen ska ta upp till en timme till två. Det som jag är nog räddast för att att de inte ska hitta något vad gör de om de inte hittar något. Tänk om det är bara så att det kommer att vara så att jag inte kan känna att jag kissar rest av mitt liv. Det är kanske så enkel att jag måste acceptera att det är så..Jag är liv rädd just nu, undra hur man ska kunna sova i natt....
På Tisdag har jag telefon samtal med Vårdcentralen, hoppas vi kan få något vettigt ut av detta samtal men jag tror inte det för hon har bara sagt innan att hon måste skicka remisser. Men men vi får hoppas på något...
På Onsdag är det sonens födelsedag och den firar vi med att ha allt inbokat då mina man ändå måste vara hemma. Dottern till BVC, Jag och sonen klippas och fixas i håret. Ska på dop på Påsk Afton. Sen ska vi nog även hinna med en tårta för att fira han blir ju tre år..
Sedan blir det Påsk och då ska vi på dop jag ska bli gudmor till en helt underbar liten tös. Under påsken ska barnen sova över hos mina föräldrar så vi ska få en kväll för oss själva jag och mannen det ska bli så mysigt..
Vilken tur att vi har matkasse denna vecka för jag vet inte när vi skulle hinna planera mat och handla...Så i morgon får vi vet vad man får för roligt...
Önska alla andra en kanon bra vecka, det är tur den är kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar