lördag 6 mars 2010

Är helt slut

Nu har vi haft kalas för mig med mina föräldrar, min älskade moster, kusin och så min al dra bästa kompis.
Har fått massa blommor tulpaner det är verkligen min älsklings blomma. Sedan en jätte snygg ny addidas dress så nu kan man verkligen mysa när man går hemma

Vi fikade lite, sonen och mannen hade köpt en jätte god tårta. När alla hade gått så var jag så slut så jag bara kände att jag lägger mig ner och dör. Tog en dusch och bytte kläder fick lite mat av mannen så kändes det lite bättre.
Efter maten kom min underbara granne förbi med lite lyxprodukter. Hon kunde inte komma för hon kände sig för förkyld. Så det blir en fika någon annan dag eller varför inte vin, ost och kex det är ju något vi båda gillar.

Nu så ska vi snart ladda för melodifestivalen, en i familjen vill att Alcazar ska vinna i kväll.

I morgon måste man upp och hoppa tidigt man kan ju inte missa starten av vasaloppet. Är man född till vasaloppet så måste man se varje år..


Så vi ses i spåret i morgon...






1 kommentar: