måndag 1 mars 2010

Har aldrig bloggat förut

Oj jag har startat en blogg, men jag känner att det finns så mycket som jag behöver förmedla här i från min sjukhusäng.

Men måste nog börja från börja.
Den 30 Januari vaknar jag en morgon med smärtor i ryggen och det fortsätter hela helgen. Ja ja jag får väl ta kontakt med en kiropratktor fick en tid på en gång på måndagen den 1 februari träffa en trevlig kille som gjorde en massa undersökningar och sa att detta var något nerv som hade fått en törn men det ska vi snart få bukt med, gick till honom några gånger.

Sen en dag kom jag hem från jobbet och känner att jag hela tiden måste på toa men kan inte hålla mig och då har det gått nio dagar sen jag började hos kiropraktorn. Är hemma från jobbet och vilar dagen efter men blir bara sämre kroppen gör ont och känsel försvinner från olika delar av kroppen.

Den 10 februari ringer jag och frågar vårdcentralen vad de tror och en snäll sköterska meddelar mig det är bara att åka in till akuten. Sagt och gjort ringer min man som ännu inte har hunnit kommit till jobbet då han använder SJ som färdmedel er så han kommer hem vi åker upp till akuten.

Oj oj säger de detta är inte bra, att du inte har kol på avföringen och kisset. Det är bäst vi lägger in dig och undersöker dig. Sagt och gjort de börjar sitt letande. Göre en röntgen en man kommer och sticker lite nålar i mig och konstaster ar att jag inte känner något. Beställer en helkropps röntgen. Får tid den 26 februari

Den 17 februari står jag inte ut, begär att få åka hem och vänta på att få komma till röntgen den 26 februari

Vaknar den 24 februari och är så dålig så jag inte kommer ur sängen, mannen ringer ambulans och sen så är man inne i på sjukhuset igen.

Och där är jag ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar