måndag 22 mars 2010

Oj vilken dag..

Har nog aldrig gråtit så mycket som jag har gjort idag, har haft ont så attans och har försökt få någon hjälp av alla olika personer. Det som gäller företaget, min hälsa osv..

Och mitt upp i allt så ringer en man från Sörmlandslandsting, jag skickade ett brev till några över kokon där och detta hamnade på hans bord. Så han undra om han fick försöka se om jag kunde på hjälp. Och vad säger man?? Jo det får du. Så nu ska han skicka mitt brev plus ett eget brev till en överläkare på medicin (har träffat honom några gånger) och kräva att han ska antingen ta hand om mig som fall eller skicka mig vidare till något annat sjukhus. Jag har inga jätte förhoppningar men en det kan vara en ljusning. Jag hoppas att han skickar mig vidare och inte tar tag i fallet själv men vågar inte säga det ännu...

Vill också tacka alla dom läser min blogg och stöttar mig i detta elände ni ska få se när jag blir frisk så är jag inte att leka med ;-)

Så jag ger alla min vänner en Dagens ros...

2 kommentarer:

  1. Lotta det är du som är värd tusentals rosor!!! Du kämpar o kämpar o kämpar trots att det är så motigt!! Det är värt väldigt mycket!!! Kram kram till dig gumman

    SvaraRadera