måndag 8 mars 2010

Äntligen är dagens slut

Nu är jag helt slut, sjuka barn och eget företag det är ingen bra kombination och på råga på allt så är man sjuk själv.



Idag har jag verkligen känt att nu orkar jag inte mer, jätte jobbigt när man känner att man knappt orkar sig själv och det bara skiter sig runt omkring sig. Och man inte ens vet vart man ska vända sig för att få hjälp. Men nu efter massa trix så har jag löst det mest akuta på jobb fronten. Mannen fått igång sin jobb dator så han kan jobba på kvällarna och vara hemma och hjälpa till med sjuka barn på dagarna.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova hoppas att allt funkar imorgon skulle bli jätte glad om det kan komma något glädjande besked också.....

1 kommentar:

  1. Mitt tips är att söka sig till privatvården. Tror det går snabbare att få behandling och besked. Visserligen dyrare men jag tror på det. Lycka till med allt.

    SvaraRadera