tisdag 2 mars 2010

God kväll

Nu så har min familj varit här de hade med sig en hamburgare till mig det var rätt gott. Nu så har dom gått hem så nu är man ensam.

Snart kommer sköterskorna komma in och fråga om te och smörgås. Därefter blir det bäddning och så ska man sova för kvällen.

Sova är inte så lätt men då får man en tablett och vips så har man löst det problemet. Tänk vad det är lätt att lösa problem med tabletter.

Jag vill verkligen hem till familjen hoppas nu att man får smärtlindring så man klarar sig själv hemma.

Jag har legat förut på sjukhus tre veckor när jag vänta sonen, det var jobbigt men inte så här jobbigt som nu. Vet inte om det beror på sjukhuset eller personalen. Men en sak kan jag säga att då var det inte så byråkratiskt som det är nu.

Sonen fick inte dricka vatten i köket för det stod ju endast personal där, ja ja det kan ju vara farligt om han dricker vatten från personalens vattenkran.

Det är bara att göra sig i ordning för natten i morgon kommer min man att följa med mig till doktorn på förmiddagen så han kan stödja mig. Tack jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen du får den hjälp du behöver, svensk sjukvård har tyvärr totalhavererat. Men jag tror du grejar det här med.

    Krya på dig.
    //Oskar :)

    SvaraRadera