onsdag 17 mars 2010

Vård vad är det????

Ja ha nu har man pratat med en stjärna på medicinmotagningen, ang mitt ansikte och får prata med en sköterska som säger att oj då men ska kolla lite med de andra här och se om jag kan få kontakt med den läkare som du träffa när du var inlagd Det kändes skönt nu så tar nog hand om mig. Kvinnan ringer upp en stund senare och meddelar att jag är färdig utredd på medicinmotagningen så jag måste vända mig till vårdcentralen. Va säger jag men ni har inte återkommit med provsvaren som togs, näha säger kvinnan och kollar i sin dator och säger men det finns ingen telefon tid uppsatt så det är nog ingen som ska ringa. Men hur ska jag då få veta vad proverna säger?? Och säger den stjärna att hon kan be någon ringa upp mig och meddela provsvaren men som sagt så är det klara med mig. Då frågar jag igen hur kan ni vara klara med mig då ni ska skicka mig på ett laktosintollerans test? Ja men det är allergi så det är inget som vi har med att göra... Ja vad ska man säga och göra...

Har nu ringt vårdcentralen och får se vad de säger men jag vet inte om jag orkar detta längre..

2 kommentarer:

  1. STÅ PÅ DIG GUMMAN!!! Förstår att det är väldigt jobbigt och tufft för dig men försök att orka stå på dig... De kan ju inte bara skicka runt dig hela tiden!!! Tänker på dig!!! Stora STYRKEKRAMAR till dig vännen

    SvaraRadera
  2. MEN VA I HELVETTE!!!!! herreguuud du är ju delvis förlamad emellanåt,,,,,,, VARFÖR händer det INGET??? IDIOTER,,, förstår att du INTE orkar men Man måste Lotta,,, STOR KRAMIS

    SvaraRadera