lördag 13 mars 2010

Hemma spa

Efter en härlig dag på altanen med kaffe och sol samt en överaskande granne som kom och prata, jobbigt men trevligt.
Efter maten bestämde jag mig för att ha ett hemma spa för mig själv. Tänkte det kunde göra så att jag känner mig lite piggare. Fick en ansikte behandlings kit och fotbehandlings kit av min kompis från Oxelösund som jobbar med alovera produkter. Så jag kröp ner i badkaret med en ansiksmask när jag kom upp från badet smörjde jag in fötterna med en fotcrem så nu sitter jag med plastpåsar och strumpor på fötterna och har det ganska bra och njuter av att bara vara. Tänk va lite som behövs för att man ska känna sig lite bättre.

Snart blir det nattning av barn, och därefter så ska min älskade man bjuda på ost och kex och lite mys i soffa medans vi titta på melodifestivalen. Vin hoppar jag nog över tror inte att det är så bra att blanda det med morfin. En kanon mysig avslutning på en rätt okej dag...
Tack min älskade man för att du finns annars så skulle jag aldrig orka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar