lördag 13 mars 2010

Oj oj vilken natt

I natt har det varit jobbigt haft så ont så jag knappt har kunnat röra mig men det har gått ändå ganska bra.

Men i morse när jag vakande och skulle ta mina tabletter så var vattnet slut i glaset så jag fick gå iväg och hämta vatten men det tyckte inte mina ben så de bara vek sig och pang så låg man på golvet hundra olika tabletter låt utsprida på golvet, varför skulle jag ha med dem när jag skulle hämta vatten ja man tänker inte så klart. Och då ligger man där på golvet, en stor fråga varför trillar man där det inte finns något som man kan ta sig upp med?? Ja det konstigt. Men min snälla dotter hjälpte mig hämta stol och sedan kom hon med den snyggingen mister gåman. Så kom jag upp från golvet och hon hämta vatten så jag kunde ta medicinen Tänk att en femåring måste bli så stor när sin mamma blir dålig men jag är så glad att hon finns.

Jag får ofta höra att jag ska vända mig till privata vården som tex Sopihahemmet för att få hjälp, jag har vänt mig ditt men de vill ha en remiss från läkarna i Nyköping. Och det är inte lätt att få en remiss då ingen vet vad jag lider av och vart ska man vända sig när man inte själv vet vad jag lider av. Som de sa till mig på sjukhuset är att det finns ingen avdelning för outreda fall. Men är det någon som vet hur man kan få tid hos en privat vårdgivare så får ni alltid hjälpa mig, för jag vet inte hur jag ska göra...Tacksam för hjälp!!!!!

Vad ska man göra idag då, tänkte om man skulle kunna få hjälp att sätta sig i en stol på altanen. Och se när barnen leker. Och i kväll blir det att heja fram Anna Bergendahl till seger i melodifestivalen. http://youtube.com/watch?v=hfYbafZc14 Heja Heja..

Vem vill du ska vinna???

1 kommentar:

  1. Har du en privat vårdförsäkring?. Vad har du fått för diagnos?. Jag hjälper dig gärna, ge mig lite info om ditt tillstånd. Kram.

    Maria

    SvaraRadera