söndag 14 mars 2010

Idag är jag lite grinig

Förmiddagen har varit lugn satt ute i solen en stund det var skönt. Men jag är lite lätt irriterad kan de beror på att värken står mig upp i halsen??

Nu efter lunchen så är dottern ute och leker och snart åker mannen och sonen iväg och köper lite fika bröd. Skönt att få vara hemma en stund själv så man kan vara depig själv en stund Sen kommer grannar över på en fika det ska bli trevligt att få tänka på något annat.

Snart kommer nog alla att hata mig för jag är så tråkig har ont är grinig och sur. Jag försöker hålla humöret upp men nu börjar det verkligen svikta.....


Förlåt att jag är så tråkig.....

2 kommentarer:

  1. Men Lotta, hur går det med alla provsvar och saker?. varför tar allt sån tid?.

    Kramar!!!
    Sundsvall

    SvaraRadera
  2. Du är inte tråkig vännen... Du har det bara inte så lätt just nu och då har man rätt att få vara sur, grinig o lite tvär... När du väl blir frisk igen så kommer du att vara ditt glada goa jag.... Kram kram till dig gumman

    SvaraRadera