måndag 1 mars 2010

Kvälls fika med medecinering

Nu så är det slut klämmen på denna dag.
Har just fått en kopp te av en mysig sköterska Och snart kommer min medicin in för kvällen.
Och så börjar man så smått starta nattning på avdelning.

Jag hoppas kunna sova gott i natt och tänk om man skulle vakna och inte ha ont men en sådan tur kommer jag inte ha.

Men i morgon hoppas jag verkligen att det händer något då vi har begärt att få ett läkar samtal för att reda ut hur vi ska gå vidare och hur min planering ser ut.

Sen var min mamma ute och snacka lite med sköterskorna så får vi se om mamma gav de några idéer

Nu ska jag ladda för spårlöstförsvunnen. Så intaga sin medecin och borsta tänderna ner under täcket och sen är det bara att mysa..

3 kommentarer:

  1. Sådär nu kan ju även jag kommentera!
    Hoppas du får sova gott inatt!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta! Är du ändå sämre?! Vart befinner du dig? Nyköping eller Eskilstuna?

    Kramar från Cattis

    SvaraRadera
  3. Jag finns på hemma orten ;-)

    SvaraRadera