måndag 1 mars 2010

Neverlogen

jag i dag har man haft besök av en nevrolog som har känt på reflexer och satt nålar i mig för att se om jag har känsel och det finns inte ju inte på vissa ställen som jag snart har sagt tusen gånger.

Frågar varför blir det så här och han säger att det kan bli så när man har ont så som du har. Sen går han.

Jaha vad lider jag av? Hur går vi vidare nu då? Vad händer hur ser planen ut??

Får inget svar, ska det vara så här.

Ja så nu har det gått en hel dag utan att man vet något..

De ända trevliga är att man har haft två trevliga besök, först kom syran med sin lilla så mysigt fick korsordstidning så nu ska jag bli riktigt klock.

Sen kom en tjej med sin son som jag inte alls visste att vi var så bra kompisar, men det kändes så skönt att få bara prata skit med någon en stund.

Ja snart kommer middagen undra vad det kan vara för något i dag....

Får inte besök av familjen i dag känns så jobbigt saknar mina små så jätte mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar