tisdag 23 mars 2010

Har försökt vara vanlig mamma

Ja då har man försökt ta sin barn till dagis det gick men det var inte lätt. Köra bil är inget jag ska göra. Så det värkar som jag inte kan vara en vanlig mamma. Men jag testa men det gick inte, känns bara lite hårt att man inte ens kan köra sina barn till dagis....

Känner mig ganska värdelös när man inte klarar av saker och ting just nu. Min högsta önska är inte att vinna på lotto som man oftast brukar göra utan att jag ska kunna få vara en vanlig människa som kan åka till dagis lämna barn åka till jobbet och sköta sitt företag och sedan åka hem och vara mamma och fru så ser det inte ut i dag...

Jag tycker inte det är så stor önska i livet men den som kan hjälpa mig just nu är vården så jag får hoppas att de gör det nu...

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att någon snart ska kunna hjälpa dig så du ska kunna bli vanlig mamma igen!

    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Vill bara sända dig STORA STYRKEKRAMAR för att visa att jag bryr mig om dig! KRam kram Kajza

    SvaraRadera