tisdag 9 mars 2010

Då var det en ny dag igen :-)

Vaknade upp med att jag inte kunde kliva upp från sängen, och mina tabletter var långt ifrån mig och min man sov hos sonen. Men då hör jag att min dotter är upp så jag ropar på henne och ber henne komma och hjälpa mig och ge mig tabletterna. Känns lite konstigt när ens barn får nästan ta hand om en.. Somna om en stund och sedan gick det lättare att komma upp.
Idag är barnen lite piggare inte lika hög feber en är faktiskt feberfri, hoppas en kan gå på dagis i morgon.

Har nu fixat med företaget ett tag, fakturor inlagda, kollat upp vilka erbjudande som är på gång, beställa annons och beslutat att jag nog får ta in en tjej till på timmar då jag inte får ihop det kan en inte så rasar allt just nu. Hoppas nu på att man får tag i en bra tjej som kan komma igång fort.

Nu undrar nog alla hur jag mår, ja hur mår jag det är en fråga som jag ställer mig hela tiden. Inget blir bättre men som tur blir det inte värre. Men känner just nu en stor lust att bara resa mig upp och skita i allt och bara köra på som jag alltid brukar gör strunta i allt. För det känns inte som det blir bättre av att ligga här hemma och jag blir bara stressad över företaget, var lugn nyss men nu börjar jag få panik har tappat fokus måste hitta den igen.....

1 kommentar:

  1. Förstår dig Lotta med att du msåte fixa med företaget... Det är ju en del av dig vännen. Men du måste försöka tillåta dig att vila o bli frisk. Risken finns ju att det annars blir värre o det vill vi ju inte. Du ska fokusera på dig o familjen. Önskar jag bodde närmre så hade jag absolut kunnat hoppa in o hjälpa till då jag är arbetslös ju. Kram kram på dig gumman Håll humöret uppe

    SvaraRadera