onsdag 24 mars 2010

En dag har gått

Vad har man gjort i dag, det som gör alla dagar surfar, chattar med sina vänner och sedan har jag blivit helt frälst av att titta på gamla avsnit på tv3 play, Stockholm-Arlanda. Tur att man kan själv bestämma när de ska gå annars skulle man ju inte kunna göra något alls *skratt*
jag som har så fullspäkat schema..

Idag hämta min man mig så jag kunde följa med och hämta barnen. Vi passa även på att köpa lite grejor till butiken. Så jag var för första gången på vårat nya ICA MAXI tyckte inte det var så stort som jag trodde det skulle bli. Sen åkte jag ner till butiken och lämna sakerna passade även på att klämma lite på skona som kommit, kändes jätte konstigt att vara ute och gå känner mig rätt flummig.. Men jag vill så gärna komma ut och kunna röra mig men det är så svårt.
I morgon blir det att åka till sjukgymnasten vet inte vad de kan göra men det ska bli kul och se om de kan hitta något som jag kan göra så man inte tappar alla muskler. Min snälla pappa ska försöka köra mig men är tjuven dum så får det bli taxi. Om det blir många turer till sjukgymnasten så får jag ta tjuren vid hornen och göra som mamma vill begära färdtjänst.
För varje dag som går känns det som min kropp åldras. Idag känner jag mig som en tant inte för att jag vet hur det känns i kroppen när man är 70år men jag tror att man skulle känna som jag gör nu. Undra då hur min kropp kommer att kännas när jag verkligen blir 70år?? Så ser ni någon som är ute och stapplar och ser ut som en tant men ändå inte är en tant så är det jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar