tisdag 30 mars 2010

Samtal med Vårdcentralen

Idag ringde det från Vårdcentralen för att hjälpa mig att sätta ut smärtlindringen. Men det går ju inte för det är ingen som har kommit fram till vad jag lider av och tar de bort medicinen som kommer jag inte kunna gå upp alls. Hon tycker det är konstigt att ingen svarat på hennes remiss, hon skrev även en akut remiss då jag fick buksportskörtel inflammation Konstigt tyckte hon att ingen gjorde något åt det..

Så nu ska hon skriva ett brev till medicin och fråga varför de inte har gjort något åt hennes remiss..

Känns så komiskt att de ända vården gör just nu är att skriva brev till varandra men ingen vill träffa patienten. Så vi får väl göra som dem skriva ett brev vi också...

Idag är jag verkligen så himla uppgiven vet inte om jag står ut längre...

3 kommentarer:

  1. häng i gumman!!! Du kommer komma ur den här tunneln o då kommer du vara stärkt! Vet att det inte är nån tröst just nu, men häng i... Stora kramar Kajza

    SvaraRadera
  2. Du får inte ge upp nu! Nu har du åtminstonne en läkare som inte ger upp, eller hur! Men jag håller med, det är helt sannslöst hur man kan behandla människor! Blunda så existerar inte problemet. STÅ PÅ DIG! Kram Cattis

    SvaraRadera
  3. Ge inte upp, vännen! Det kommer en dag då allt vänder. Jag tycker det är patetiskt hur dåligt vården fungerar och jag lider med dig som hela tiden får kämpa i motvind. Men du är starkare än du tror o du kommer att fixa detta! Många kramar Elin

    SvaraRadera