måndag 29 mars 2010

Hemma igen från Eskilstuna

Nu så är man hemma från Esklistuna. Det var första gången var på sjukhuset i Esklistuna oj vad stort det var vi gick och gick trodde inte att jag skulle komma fram till rätt ställe. Men till slut så var vi framme. Jag anmäler mig i kassa och sedan är det bara att sitta ner och vänta...

Det kommer en sköterska ut och hämtar mig, får klä om och sedan lägga mig på en brits kombinerad gyn stol och där börjar de stoppa in massa olika slangar och andra mätinstrument. Och så börjar de spola in vätska och göra sin olika mätningar vad det fick fram får man ju naturligtvis inte veta idag. Nej det ska ju en läkare meddela mig men frågan är när det kan ta upp till två veckor innan man brukar få svar och nu så var det påsk så då fick man räkana med lite längre tid.. Men det är som sagt bara vänta och vänta och se om det är någon som vill ge mig något svar på vad jag kan ha för sjukdom...

När vi ändå var i Eskilstuna så passa vi på att besöka en bra barnskobutik. Det var trevligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar