torsdag 4 mars 2010

Hem ljuva hem

Nu så har man landat hemma, så skönt.

Men det var tur att medicin läkaren han träffa mig innan jag skrevs ut så nu är det tagna massa blod prov sex rör. Någon gång i slutet på nästa vecka kommer jag att få svar på dessa prover.
läkare vill även att jag ska göra ett test där man ser om jag verkligen är låglaktos intolerans eller inte. De kommer även kolla gluten. Ja det är en salig blandning av prover så vi får se vad de får fram.

När jag kom hem så fira vi med att äta en pizza med mamma och pappa. Och det satt inte fel för maten på sjukhuset har inte varit den bästa. Mamma undra hur många kilon jag gått ner har ännu inte tittat. Vågar inte :-)

Efter mamma och pappa åkte hem så slängde jag och barnen ner i badet och myste ett tag sedan blev det nattning, gud så mysigt jag har saknat det så mycket.

Nu har jag tagit tag i den där stora högen med fakturor för företaget och registrerat löner så nu kan man andas ut igen och vänta på att det ska bli månads slut igen.

Nu tänker jag gå och lägga mig i min säng det ska bli så skönt, hoppas på att barnen sover hela natten i sina sängar så man får ha sin man för sig själv..

God Natt!!

2 kommentarer:

  1. Ha det så bra hemma nu Lotta så hörs vi. Var rädd om dig. Kram Sofia

    SvaraRadera