onsdag 3 mars 2010

Svar från doktor smärta

Ja då har man varit på en smärtkliniken och pratat, och där har man konstaterat att min kropp är spänd som en fiol och jag har muskel värk i hela kroppen och vissa kanaler är helt blockerade.

Och vad man ska göra åt det är sjukgymnastik och få till en bättre hållning, men han vill ändå ha en stund på sig och se om man ska göra flera undersökningar innan han ställer en diagnos.

Läkaren var jätte bra och kändes som han förstådd mitt problem men själv är man trött på denna väntan. Jag hoppas verkligen att de kan komma på något bra nu så jag får åka hem.

Idag vet man att det kommer att ta tid för mig att komma tillbaka i livet och jag kommer att få jobba på detta mycket. Men man lever bara en gång så det är bara att göra det.

Man kanske inte kan få något svar på vad det riktigt är utan att min kropp bara säger nej och åter nej...

Väntar spänt på svar....

1 kommentar:

  1. Hej Lotta,
    Du borde höra av dig till det där programmet "Diagnos okänd" som gick i höstas(?)
    Vet inte om de kör det igen, men det kanske är värt ett försök.
    Vi hörs!

    SvaraRadera