söndag 21 mars 2010

Oj oj lyckades med fyra timmar i Norrköping..

Tre timmar på Ingelsta Shopping, för att köpa kläder till mig en klänning för vi ska på dop ska vara gudmor. Skulle även fixa lite skor till barnen från butiken.

Började med lunch så barnen fick sina pannkakor innan vi börjar vår shopping runda.
Hoppar in snabbt på Esprite för att prova klänning. Hitta två klänningar som jag tyckte om min snälla man sa att jag kunde köpa båda. Tack Älskling. Det gick faktiskt ganska fort för det är bra service där.

Sedan in i butiken för att plocka ut skor till barnen och då blir det som vanligt när jag kommer in att jag börjar jobba samtidigt så vips så sålde man några skor och sedan hade man fixat ett par skor till barnen och detta skulle ju gå supersnabbt men som sagt var så gjorde det inte. Barnen glad för alla sina skor men sonen är nog gladast nu när han fått sina kalas skor.

Phu nu är man slut måste nog fika inan vi åker hem sätter oss ner och fikar kommer på att vi ska hitta en fluga till sonen letar runt men det är inte inne att killar ska vara fina när det inte är jul. Men så kommer en tjej på att man kan ju ta en vuxen fluga det går att spänna och vi testar och det funkade ju kanon. Tack Kapahl att ni rädda våran dag. Sedan in på ICA för att handla mat och sedan sätta sig i bilen för att åka hem.

Jag är helt slut och min kropp skricker men jag är så nöjd med dagen klara av en shopping tur utan att kissa på sig och fick vara med barnen och mannen utanför hemmet. Och sen pricken över it så fick jag sälja lite skor. Kände direkt gud vad jag längtar till Jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar