tisdag 16 mars 2010

Första middagen med middagsfrid

Nu har vi gjort första rätten med middagsfrid, vi kände i början att det var många moment men vi kom på sen att vi inte är så vana att laga mat efter recept. Men när vi väl var igång så gick det bra. Och vilket resultat blev kanon gott. Dottern fråga när vi skulle äta detta nästa gång. Så det var ju kul.

Hoppas det blir lika lyckat i morgon då det är Texmex-kycklingpytt med kokt broccoli och stekt ägg. Ska verkligen bli spännande..

Ansiktet har inte blivit bättre så jag får nog ta och ringa till medicinmotagningen i morgon det borde vara de som ska ha hand om mig för det är från dem jag ska få svar på blod proverna. Så håll tummarna att de tär någon som kan tänka ta hand om mig.

Försten fick veta idag att jag ska bli gudmor det trodde jag att jag aldrig skulle få bli. Så kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar