torsdag 11 mars 2010

Vilken underbar eftermiddag

Idag har det varit en ganska bra dag faktiskt, först får man tid hos en urolog trodde jag men det var en tid till en klinisk fysiolog och nukleärmedecin motagning, undra vad jag ska göra där. Men strunt samma bara jag blir hjälpt, sedan vad avdelningen heter spelar inte så stor roll.
Idag har jag även anställt en tjej som ska jobba timmar i Norrköpings butiken, så nu har jag en till när det krisar så det känns skönt.

Det hände även en annan rolig sak i dag jag fick ett brev från landstinget att om att de hade erhållit en remiss och de vill att jag ringer och bokar en tid på nummer..... och detta gällde att få komma till en sjukgymnast. Jag ringer numret och där får jag knappa in mitt telefon nummer och det gör jag och de ska ringa upp mig kl 15:00 ok, jag lägger på och vänta. Kl 14:55 ringer en tjej och säger att hon ringer frän vårdcentralen och jag säger att jag vill boka en tid till sjykgymnaast enligt brev och då säger hon men då ska du ringa detta nummer... varför skrev man inte det i brevet Så jag ringer till numret som hon vill att jag ska göra får prata in på en telefonsvarar och får veta att de ringer upp när de har möjlighet. Och när är möjlighet, det är en stor fråga??? Men ska till vårdcentralen i morgon så det kanske går att lösa det då.

Sedan kom mina underbara SJ tjejer till mig med påse bullar hemma gjorda så goda. Och jag fick tulpaner och jag verkligen älskar tulpaner, undra om de har läst min blogg så det visste det ;-).


En av tjejerna säljer Aloe Vera produkter så hon hade med sig lite olika produkter som jag skulle få testa. Två olika för ansiktet och en för fötterna, undra vad man ska börja med? Ansiktet eller fötterna??

Vad skulle ni börja med?

Nu så ska jag gå och fixa till mig och gå och lägga mig, för jag har en jobbig morgon dag eller rättare sagt en jobbig förmiddag ska till vårdcentralen. Och då måste jag nog ta och fixa till mig lite extra och se till att man kan ta sig till vårdcentralen men min älskade pappa kommer att hjälpa mig.



Föresten så tog tjuven inte semester, men pappa kunde hämta på dagis ändå. Frågan är varför kan inte tjuvar ta semester när vi andra människor gärna tar semester??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar