tisdag 16 mars 2010

Min pojke börjar bli stor...

Min son han har just bestämt sig för att inte ha blöjor så i lördags åkte han glad i hågen med sin pappa och köpte kalsonger Så nu ska han bli stor nu går det så där han vill inte ha blöja men han vill inte gå på toa eller potta så han gör det på golvet. Stora frågan är ska man bli arg eller ska man bara gilla läget. Tyvärr så måste man nog gilla det men jag vet inte om jag är redo att min bebis ska bli stor.. Och igår kväll satte vi på ben på hans säng för jag kommer inte upp från den om jag har läst för honom och det blir lite jobbigt att någon måste komma och montera upp mig från hans säng. Men va stor han säng blev och va liten han blev. Oj oj min bebis har nog försvunnit jag får nog acceptera det...

Vad ska man hitta på idag då, jag har just lite problem hur jag ska göra med en sak. Vakna upp med och känner att min vänstra sida i ansiktet känns jätte konstigt men kan inte förklara känslan och stora frågan är kanske ska jag söka för det eller vänta till någon ringer om proverna??

Och så var jag så smart så jag skulle testa en alovera ansiktbehandling till som jag fick av min kompis. Och då fanns det en skrubb där som jag skulle testa och då märkte jag att jag känner inte att det är korn i den i ansiktet ska det vara så?? Så nu har man konstaterat att berörings känseln är borta i ansiktet. Blir så trött..

Men nu till något roligare, i går fick vi matkassen så i dag ska vi göra parmesansost pannerade fiskpinnar med potatismos ska bli kul och se om man får till det och om det blir gott. Dottern min är glad för hon älskar parmasanost.. Lovar att imorgon ska ni få veta hur det gick och om det är något vi kan bjuda hem någon av er på...

2 kommentarer:

  1. Ohh stora killen som inte vill ha blöja!
    Hoppas maten smakar gott!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja dom blir stora fort fort när de slutar med blöjan hihi....Kram til dig gumman

    SvaraRadera