tisdag 2 mars 2010

En eftermiddags rapport

Nu har jag och min älskade man fått till ett jätte bra samtal med en läkare så nu känner vi att det är något på gång och att de har gjort så mycket det kan nu är det bara att hitta en bra smärtlindring.

Så i morgon ska jag träffa en läkare på smärtkliniken så det kanske kan bli bra nu hoppas hoppas.

För mitt stora mål är att fira min födelsedag i hemmet och då ska jag äta tårta så det sprutar ut genom öronen.

Snart kommer mannen tillbaka med baren jag längtar så till att få träffa mina barn och vem vet de kanske ha med sig något gått hörde ett rykte om att det skulle stanna på någon av våra hamburgar kedjor.

För maten här kan jag säga är inte de godaste..

Knak knak nu kommer sjukhusmaten.

2 kommentarer:

  1. Ja du Lotta inte vet vi vad som livet har i beredskap åt oss och tyvärr måste vi vara starka för att vara sjuka.

    När man väl är på plats är ju personalen underbara oftast, det är all väntan och remisser hit och dit och det ovissa i att ingen kan ge ett svar på vad som är fel som är det värsta.

    Man får ju hoppas och tro att alla gör vad de kan för att de ska kunna hjälpa dig, det låter ju så i alla fall..

    Syns snart hoppas jag! Ha det gött därborta! Tänker på dig!

    Kramar från Ockle

    SvaraRadera
  2. en orolig granne2 mars 2010 kl. 19:17

    Kära vän! Vilken pärs du går igenom, ja tyvärr måste man vara frisk för att orka vara sjuk. Hoppas verkligen att dom kan ge dig lindring och att dom hittar felet. Tänker på dig mycket Kämpa på och hoppas du är hemma snart, då ska vi fixa en klocka så du kan ringa på oss om du behöver hjälp.
    Massor av kramar från Catarina och Dan

    SvaraRadera