lördag 20 mars 2010

Hemma igen efter två och ett halft dygn..

Jaha då var man hemma igen, gick till vårdcentralen och sluta med att man hamna på akuten det är inte illa.

Sökte för jag var förlamad i kinden och började få ont i magen på vårdcentralen efter en timme så hade jag så ont så jag inte kunde stå upp. Så de rulla mig till akuten och vet ni vad de hitta då?? Jo att jag hade en inflammation i buksportskörteln. Ok vad gör den?? Och var finns den?? Ja ja men jag orka inte fråga så det blev att läggas in och vänta på att det skulle gå över fick bara dropp det är vist så man behandlar det.

Och efter två dagar så är det bra igen min kind hade ingen tid att titta på. Kirurg läkare skulle be medicin kolla på mitt fall och se om de vill ta kontakt med mig. För det finns en sak som medicin skulle kunna göra för att utesluta saker och ting så är det att ta ett ryggmärgsprov men det låter som ingen vill göra det...

Och nu undrar ni säker varför buksportskörteln blev inflammerad det fanns tre troliga orsaker, det var galan, sprit och medicin Galan har jag inte kvar och sprit kan jag inte säga att jag dricker så mycket så då måste det ju vara medicin Men ingen var intresserad av att plocka bort någon sort då medicin hade satt in tabletterna och de ville inte träffa mig så nu är man på samma ställer igen.. Men jag tog bort den tabletten som kirurgen trodde var boven i dramat. Får nog vara min egna läkare...

Orkar inte mer fattar inte att någon inte vill reda ut detta måste kosta mer att jag aldrig blir frisk?

Blir så trött...

1 kommentar:

  1. Nää fasen va TUNGT,,,, jag hade bukspotlöttel inflamation i samband med min Gallsten,,, jag fick INTE medicin för de,,, Fasta i 2 dagar bara dropp sen Op på gallstenen,,, men det kanske va annat då då jag hade gallsten,,, FASEN va jobbigt!!!
    Kram

    SvaraRadera