måndag 8 mars 2010

Morgon igen...

Nu så är man upp och klädd och vad ska hända i dag då?? Vaknade av att man var ner kissad så det var bara att hopa upp ur sängen hopa var lite väl att ta i men kravla sig upp in i duschen och sedan ut och få på kläderna. Idag var det jätte jobbigt att ta sig ner för trapp en, det var som att bestiga ett berg fast det gick ner för...

När jag var nere så hade familjen redan hunnit ätit frukost så jag missade den i dag igen, men barnen var så snälla och satte sig ner en stund med mig. De är så söta. Barnen är hemma idag för de är sjuk men de är lite piggare i dag. Just nu sitter de och målar och är sams det är inte så vanligt.

Idag måste jag verkligen skärpa till mig och försöka se positivt på min situation och inte vara så deppig för barnen skull. Kanske ska försöka mig på att baka med dem undra om det skulle gå kanske en sockerkaka bara för att göra något tillsammans med dem..

Beställde kläder till min systers dotters dop kom på att den skulle jag även kunna ha på en av mina bästa vänners bröllop Hoppas nu bara att den sitter bra på, men annars så får man skicka till baka den. Tror inte att jag orkar ut och prova kläder just nu.

Sedan kom jag på en kanon bra present, kan ju inte meddela vad för syran kanske läser detta. Men tror att hon kommer att bli glad för det är verkligen en sak man aldrig skulle köpa till sina egna barn. På påsk afton avslöjar jag vad det...

2 kommentarer:

  1. jättefin klänning! Från vilken site är den?
    har blivit väldigt galen i http://www.bonprix.se/se/home.htm själv. Bra priser och lite mår bra kläder för man får nästan köpa en mindre storlek :-)

    SvaraRadera
  2. Lotta, jag vet att det inte är lätt att se saker positivt när det känns som om allt är nattsvart. Du är en superwoman i vanliga fall!!! Du har rätt att få vara sjuk även om man inte vill det. Men jag tror att du kommer övervinna detta med... Jag är ju hemma då jag är arbetslös och sitter mkt vid datorn och har msn... Så om du vill så sök på min mail som finns på facebook så kan vi tjöta lite med under dagarna så går tiden lite med... Tänker mycket på dig!! Kram kram

    SvaraRadera