fredag 5 mars 2010

Första morgonen hemma.

Nu har man vaknat ätit frukost med familjen och de har åkt iväg barnen till dagis och mannen till jobbet. Och nu så har städningen kommit så nu känner man sig lite i vägen men det kommer ju att vara snyggt sedan.

Natten har varit jätte jobbig har haft och har väldigt ont. men jag vet inte om det skulle göra mindre ont om jag var kvar på sjukhuset. Tror att jag mår bättre psykiskt hemma.

Men frågan är kommer jag att ta det lugnt hemma eller kommer jag att ändå göra massa. Det är en stor fråga?

Fast det roliga är att jag inte alls har någon panik när det gäller jobbet. För jag har en sådan bra personal som verkligen fixar allt..

Ska nog ta och fixa lite mer kaffe har fått kryckor så det är lite lättare att röra sig i hemmet, mister gåman är lite klumpig fast han inte väger så mycket. Men jag har ju ingen fri hand om jag går med honom och vem ska hålla koppen när det är bara jag som är hemma.. Undra om man ska anställa en vårdare?

4 kommentarer:

  1. Ja ta det nu lugnt, det är ingen panik med något, det är tid att du blir frisk, kom ihåg det!

    Du ska göra det som känns bra för dig men inte fö rmycket, antar att du behöver vila också om du inte sover så bra.

    Sköt om dig!

    morgonkram från Ockle

    SvaraRadera
  2. du får skaffa dig ett helt team som alla kändisar gör...någon som städar (redan klart), någon som vårdar, någon annan som piffar och fixar etc. för att du är värd det!

    Ha en superhärlig fredag och njut att bara vara hemma och skaffa dig krafter inför din födelsedag i morgon!

    SvaraRadera
  3. Jag har just lagt in en bersällning för att få matkasse varannan vecka till dörren...

    SvaraRadera
  4. så där jag! Perfekt, flera köpta tjänster som gör vardagen enklare, snabbare, friare och smidigare är bra tjänster! :-)

    SvaraRadera