fredag 12 mars 2010

Vad sa Vårdcentralen

Ja då har man varit utanför huset i dag, tog en tripp till vårdcentralen och fick träffa en läkare som inte visste vad hon skulle göra riktig konkret. Men det hon kom fram till att hon kunde göra vad att när ingen av de personer som är inkopplade inte kan göra så mycket så kopplas hon in igen. Så det var som jag sa att detta möte skulle inte ge något konkret. Så det blir att få vänta tills läkaren på medicin ringer mig och säger vad hon har kommit fram till och vänta på att jag har varit i Eskulstuna.
Så det är bara att vänta, vänta, vänta och vänta det är verkligen något jag har börjat bli bra på..

Vad händer mer i dag jo jag ska vänta på att familjen kommer hem så vi kan ha helg mys..

1 kommentar:

  1. du kan alltid se om http://www.sophiahemmet.se/default2.asp har tider och se om du behöver vänta mindre där. Det är i privat regi och där tror jag att det går snabbare....nu ska jag sluta tjata om privat sjukvård men hittills har ju inte den vanliga sjukvården inte varit så givande.

    SvaraRadera